enova365

Pulpit Klienta stanowi narzędzie komunikacji między biurem rachunkowym FIRA a firmą. Pozwala na szybki i łatwy dostęp do księgowości firmy, niezależnie od wykorzystywanego urządzenia.

Jego główne funkcjonalności to:

  • wystawiać własne faktury (samofakturowanie) sprzedaży w złotówkach lub walucie, które po zatwierdzeniu trafiają bezpośrednio do bazy Klienta w Biurze Rachunkowym,
  • oznaczać kartoteki towarowe kodami GTU niezbędnymi do przygotowania w biurze Jednolitego Pliku Kontrolnego VAT,
  • sprawdzać swoich kontrahentów w bazie Ministerstwa Finansów (tzw. Biała lista), pobierać ich dane bezpośrednio z serwisu GUS,
  • przekazywać dokumenty kosztowe do Biura zbiorczo, jako paczkę plików PDF, JPG itp. lub pojedynczo, uzupełniając jednocześnie część danych na formularzu dokumentu (takie dokumenty trafiają bezpośrednio do bazy Klienta w Biurze Rachunkowym z odpowiednimi oznaczeniami świadczącymi o wprowadzaniu przez Pulpit),
  • pobierać plik z przelewami gotowymi do realizacji w banku,
  • przeglądać i samodzielnie drukować rejestry i ewidencje (np. rejestr VAT, KPiR, inwentarz),
  • przeglądać zestawienia przygotowane i opublikowane dla niego przez Biuro Rachunkowe (np. Bilans, Rachunek Wyników itp.),
  • zobaczyć, jakie są aktualne kwoty podatków i składek do zapłaty.

Korzyści z wdrożenia Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego

  • obniżenie kosztów własnych wprowadzania dokumentów do systemu,
  • praca z dokumentami i ograniczenie kosztów przechowywania dokumentów papierowych,
  • podniesienie prestiżu swoich usług opartego na innowacyjności i nowoczesności,
  • nowe możliwości budowania cennika i negocjowania umów z Klientami,
  • ograniczenie potrzeby kontaktu bezpośredniego.

Co to jest ERP?

enova365 to system klasy ERP, który wspiera proces zarządzania różnymi zasobami firmy. Każdy moduł odzwierciedla jeden z aspektów funkcjonowania firmy takich jak: planowanie i zarządzanie projektami, produkcję, sprzedaż i marketing, kadry i płace, księgowość czy obieg dokumentów. System ERP opiera się o wspólną bazę danych, dzięki czemu pracownicy i klienci mają zapewniony dostęp do danych. Odpowiednia konfiguracja i dobór modułów sprawiają, że aplikacja spełnia wymagania zarówno początkującego przedsiębiorcy, jak i międzynarodowego koncernu.



Jesteśmy wieloletnim partnerem firmy Soneta, twórcy systemu ERP enova365.
Świadczymy usługi wdrożeniowe obejmujące:

  • integracje programu z systemami informatycznymi,
  • konfigurowanie aplikacji zgodnie z analizą i wywiadem przeprowadzonym przed wdrożeniem,
  • programowanie dodatków, funkcjonalności i rozszerzeń systemu,
  • migrację danych za starego systemu do enovy,
  • administrację i opiekę nad systemem,

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej

Enova jak każdy system wymaga prezentacji i poznania. Jako partner pomagamy określić potrzeby firmy. Nasz konsultant odpowie na pytania dotyczące funkcji systemu, udzieli porad w doborze modułów i zaproponuje zakres działań.

Po więcej informacji zadzwoń:
784 524 795
Jacek Boro