Działalność

Poniżej zamieszczamy wszystkie dziedziny naszej działalności.

To dużo czytania – może lepiej umówić się na spotkanie?

 

Usługi finansowe w zakresie:

  • pomocy w uzyskaniu kredytowania w tym opracowanie biznes planów,
  • optymalizacji źródeł finansowania działalności bieżącej przy wykorzystaniu instrumentów finansowych takich jak leasing, faktoring,
  • zarządzania finansami w kierunku optymalizacji finansowania działalności inwestycyjnej, a w szczególności pozyskiwania źródeł finansowania w postaci kredytów inwestycyjnych z wykorzystaniem programów pomocowych Unii Europejskiej,
  • rozliczania otrzymanych dotacji,
  • optymalizacji źródeł finansowania,
  • restrukturyzacji zadłużenia tym negocjacje układów ratalnych, prolongaty spłaty,
  • windykacji należności, współpraca z radcą prawnym, nadzorowanie egzekucji komorniczych, tworzenie rezerw,
  • dysponowania środkami pieniężnymi w kasie oraz na podstawie udzielonych pełnomocnictw szczególnych na rachunkach bankowych,

Usługi doradztwa ekonomicznego w zakresie:

  • sporządzania analiz ekonomicznych w zakresie opłacalności działalności i optymalizacji kosztów i przychodów,
  • sporządzania planów dla potrzeb zarządczych,
  • sporządzanie analiz opłacalności inwestycji,
  • usprawnienia obiegu dokumentów rozliczeniowych i stosowania innowacyjnych rozwiązań,

Usługi doradztwa organizacyjno-prawnego w zakresie:

  • wypełniania obowiązków zgłoszeniowych, aktualizacyjnych i rejestrowych,
  • współpracy z urzędami administracji samorządowej w zakresie podatków i opłat lokalnych,
  • występowania przed sądami w ramach udzielonych pełnomocnictw szczególnych,
  • wsparcie przy założeniu działalności gospodarczej w tym między innymi rejestracji firmy,
  • bieżący nadzór nad prawidłową eksploatacją systemów informatycznych,
  • współpracę z wykonawcą systemów informatycznych w zakresie modyfikacji i usuwania usterek,
  • zapewnienie ciągłej i bezawaryjnej współpracy użytkowanych aplikacji, w tym zapewnienie przepływu danych pomiędzy aplikacjami,
  • konfigurowanie nowych funkcji w ramach użytkowanych aplikacji,
  • konfigurowanie dostępu do funkcji aplikacji dla poszczególnych użytkowników,
  • określanie w imieniu Użytkownika potrzeb w zakresie modyfikacji oprogramowania,
  • doradztwo, konsultacje i porady w zakresie użytkowania oprogramowania,
  • doradztwo w zakresie użytkowania w związku z zapewnieniem zgodności z przepisami o rachunkowości, podatkowymi i wewnętrznymi Użytkownika z uwzględnieniem obiegu dokumentów i przepływu
  • projektowanie, wykonanie, dostarczanie i wdrażanie nowego oprogramowania współpracującego z aplikacjami i bazami danych Użytkownika,
  • projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz modyfikacji oprogramowania,
  • dostarczanie i instalacja oprogramowania komercyjnego wg złożonego zamówienia,

Usługi powyższe mogą być wykonywane w siedzibie Klienta lub:

  • zdalnie tj. za pomocą łącza internetowego i przydzielonego dostępu,
    telefonicznie,
  • z wykorzystaniem poczty elektronicznej,
  • opracowanie polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, instrukcji : obiegu dokumentów, kasowej, inwentaryzacji i innych wg potrzeb
  • kompleksowe prowadzenie ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej, sporządzanie deklaracji CIT i PIT
  • rozliczanie podmiotów powiązanych, grup kapitałowych, cen transakcyjnych,
  • przedstawianie propozycji nowych rozwiązań w zakresie obsługi księgowej, w tym informatyzacji,
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczenia podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów,
  • obsługa transakcji wewnątrzunijnych i poza obszarem UE,
  • reprezentacja Klienta przed urzędami skarbowymi i organami kontroli skarbowej,
  • wykonanie rocznych sprawozdań finansowych i rocznych rozliczeń działalności,
  • prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
  • doradztwo w zakresie rachunkowości,
  • zamykanie ksiąg rachunkowych,
  • otwieranie nowych lat obrotowych,

Obsługa kadrowo-płacowa

  • obsługa umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło,
  • sporządzanie list płac i deklaracji PIT-4, PIT-11 oraz PIT-4R,
  • obsługa kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
  • kompleksowa obsługa rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS DRA,
  • reprezentacja przed ZUS w sprawach ubezpieczeń społecznych,
  • zarządzanie w imieniu i na rzecz klienta pocztą tradycyjną i elektroniczną,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • zarządzanie czasem pracy pracowników w tym jego rozliczanie,
  • zarządzanie relacjami z klientami w tym m.in. prowadzenie kampanii ofertowych,
  • porządkowanie i archiwizowanie dokumentów „papierowych” w formie tradycyjnej,
  • archiwizowanie dokumentów papierowychw formie elektronicznej (skanowanie) i zapisywanie na nośnikach trwałych,
  • archiwizowanie danych informatycznych zgromadzonych na nośnikach nietrwałych
  • administrowanie siecią informatyczną i serwerami