Usługi finansowe w zakresie:
- pomocy w uzyskaniu kredytowania w tym opracowanie biznes planów,
- optymalizacji źródeł finansowania działalności bieżącej przy wykorzystaniu instrumentów finansowych takich jak leasing, faktoring,
- zarządzania finansami w kierunku optymalizacji finansowania działalności inwestycyjnej, a w szczególności pozyskiwania źródeł finansowania w postaci kredytów inwestycyjnych z wykorzystaniem programów pomocowych Unii Europejskiej,
- rozliczania otrzymanych dotacji,
- optymalizacji źródeł finansowania,
- restrukturyzacji zadłużenia tym negocjacje układów ratalnych, prolongaty spłaty,
- windykacji należności, współpraca z radcą prawnym, nadzorowanie egzekucji komorniczych, tworzenie rezerw,
- dysponowania środkami pieniężnymi w kasie oraz na podstawie udzielonych pełnomocnictw szczególnych na rachunkach bankowych,
- sporządzania analiz ekonomicznych w zakresie opłacalności działalności i optymalizacji kosztów i przychodów,
- sporządzania planów dla potrzeb zarządczych,
- sporządzanie analiz opłacalności inwestycji,
- usprawnienia obiegu dokumentów rozliczeniowych i stosowania innowacyjnych rozwiązań,
- wypełniania obowiązków zgłoszeniowych, aktualizacyjnych i rejestrowych,
- współpracy z urzędami administracji samorządowej w zakresie podatków i opłat lokalnych,
- występowania przed sądami w ramach udzielonych pełnomocnictw szczególnych,
- wsparcie przy założeniu działalności gospodarczej w tym między innymi rejestracji firmy,
- bieżący nadzór nad prawidłową eksploatacją systemów informatycznych,
- współpracę z wykonawcą systemów informatycznych w zakresie modyfikacji i usuwania usterek,
- zapewnienie ciągłej i bezawaryjnej współpracy użytkowanych aplikacji, w tym zapewnienie przepływu danych pomiędzy aplikacjami,
- konfigurowanie nowych funkcji w ramach użytkowanych aplikacji,
- konfigurowanie dostępu do funkcji aplikacji dla poszczególnych użytkowników,
- określanie w imieniu Użytkownika potrzeb w zakresie modyfikacji oprogramowania,
- doradztwo, konsultacje i porady w zakresie użytkowania oprogramowania,
- doradztwo w zakresie użytkowania w związku z zapewnieniem zgodności z przepisami o rachunkowości, podatkowymi i wewnętrznymi Użytkownika z uwzględnieniem obiegu dokumentów i przepływu
- projektowanie, wykonanie, dostarczanie i wdrażanie nowego oprogramowania współpracującego z aplikacjami i bazami danych Użytkownika,
- projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz modyfikacji oprogramowania,
- dostarczanie i instalacja oprogramowania komercyjnego wg złożonego zamówienia,
- zdalnie tj. za pomocą łącza internetowego i przydzielonego dostępu, telefonicznie,
- z wykorzystaniem poczty elektronicznej,
- opracowanie polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, instrukcji : obiegu dokumentów, kasowej, inwentaryzacji i innych wg potrzeb
- kompleksowe prowadzenie ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej, sporządzanie deklaracji CIT i PIT
- rozliczanie podmiotów powiązanych, grup kapitałowych, cen transakcyjnych,
- przedstawianie propozycji nowych rozwiązań w zakresie obsługi księgowej, w tym informatyzacji,
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczenia podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
- prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów,
- obsługa transakcji wewnątrzunijnych i poza obszarem UE,
- reprezentacja Klienta przed urzędami skarbowymi i organami kontroli skarbowej,
- wykonanie rocznych sprawozdań finansowych i rocznych rozliczeń działalności,
- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
- doradztwo w zakresie rachunkowości,
- zamykanie ksiąg rachunkowych,
- otwieranie nowych lat obrotowych,
Obsługa kadrowo-płacowa
- obsługa umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło,
- sporządzanie list płac i deklaracji PIT-4, PIT-11 oraz PIT-4R,
- obsługa kartotek wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
- kompleksowa obsługa rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS DRA,
- reprezentacja przed ZUS w sprawach ubezpieczeń społecznych,
- zarządzanie w imieniu i na rzecz klienta pocztą tradycyjną i elektroniczną,
- zarządzanie zasobami ludzkimi,
- zarządzanie czasem pracy pracowników w tym jego rozliczanie,
- zarządzanie relacjami z klientami w tym m.in. prowadzenie kampanii ofertowych,
- porządkowanie i archiwizowanie dokumentów „papierowych” w formie tradycyjnej,
- archiwizowanie dokumentów papierowych w formie elektronicznej (skanowanie) i zapisywanie na nośnikach trwałych,
- archiwizowanie danych informatycznych zgromadzonych na nośnikach nietrwałych
- administrowanie siecią informatyczną i serwerami